Brösarps IF - Lunnarps BK, 0-3

Vilken kollaps och det är milt sagt. Lunnarp var bättre än oss på allting idag. Samtidigt känns det som att vi inte riktigt ger dem en ordentlig match och de får vinna ganska komfortabelt denna Onsdag kväll. En darrig inledning lade grunden till denna förlusten och matchen var avgjord efter en halvtimme då vi bjudit på två mål. 

 

 

Att gå till halvtidsvila med ett 0-2 underläge på hemmaplan får inte ses som godkänt, för att vara ärlig så är det under all kritik och varje spelare bör se sig i spegeln och fråga sig om man själv är nöjd med sin insats. 

 

 

Jag väljer att hålla mig till det kortare referatet denna gången och blicka framåt mot nästa match då Ystad IF står för motståndet. Ystad IF som tog sin första seger igår när man borta besegrade Liga 06 med 2-3. Jag må vara något barsk i mina val av ord ovan men det är vad jag känner just nu. 

 

Startelva för dagen: 

 

                         Eddie.H

 

Roger O, Tobias A, Robin N, Christian I

 

Viktor B, Daniel B, Jesper J, Tobias L            

 

                  Tobias O, Tobias M

 

Bänk: Oskar Å, Christoffer H, Eric A, Arvid M

 

Omgång 5 i fullo: 

 

Tisdag 7 maj

18:45 Blentarps BK - Lövestads IF

1 - 0

Onsdag 8 maj

19:00 Brösarps IF - Lunnarps BK

0 - 3

Igår

19:00 Öja FF - Önneköps IF

4 - 1

19:00 Liga 06 - Ystads IF FF

2 - 3

19:00 Skillinge IF - SoGK Charlo

1 - 3

19:00 Hammenhögs IF - Vittskövle IF

2 - 1

 

Kom igen Brösarps IF..

 

/ TA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0